Het van het Golden Eye-reuzenrad in Londen nagemaakte, actiedisplay voor het Nestlé-merk After Eight van Panther Display zal de WorldStar 2016 krijgen.

Opnieuw WorldStar Award voor Panther

De World Packaging Organisation (WPO) heeft in oktober de WorldStar Awards 2016 toegekend. Vertegenwoordigers van 17 verpakkingsorganisaties en daarmee WPO-leden wereldwijd beoordeelden 293 ingeleverde projecten uit 35 landen. De Panther-groep is opnieuw één van de winnaars, net als in 2015 toen het familiebedrijf twee onderscheidingen kreeg.

De display heeft de vorm van een reuzenrad dat is nagemaakt van de "London Eye", en vestigt de aandacht op het herkenbare Nestlé-merk After Eight. Verwisselbare voorzetplaten met geïntegreerde leds in de bekende merkkleuren groen en goud, lichten het actiedisplay op. De verkoopverpakkingen van de dunne chocolaatjes met munt vormen de cabines. Het reuzenrad is op het point of sale gemakkelijk op te zetten en eenvoudig te vullen, claimt Panther-groep.

www.panther-packaging.com

www.panther-display.com

 

Reacties

Reactie toevoegen

Gerelateerd nieuws