Constantia Flexibles gewinnt Deutschen Verpackungspreis 2016.

Constantia Flexibles valt in de prijzen

Constantia Flexibles is winnaar van de jaarlijkse Duitse verpakkingsprijs. De verpakkingsinnovatie Christmas Bow Label Coca-Cola won de Deutschen Verpackungspreis 2016 in de categorie Vormgeving & Veredeling. De prijs wordt officieel op 27 september uitgereikt op de FachPack-vakbeurs in Neurenberg.

De Christmas Bow Label Coca-Cola is een speciale diepdruk, doorzichtig/gemetalliseerd tweelaags OPP-etiket van de rol, dat met speciale lijm is gelamineerd en met of zonder perforatie verkrijgbaar is. Met behulp van een “opentrekdraad” verandert de label rondom in een strik. Dit etiket is samen met Eshuis, de Nederlandse partner van de onderneming, gerealiseerd, aldus de Weense fabrikant in flexibele verpakkingen.

Ongewoon en innovatief

Volgens de onafhankelijke jury is het resultaat een ongewoon en innovatief etiket dat plezier en interactie bevordert. De technisch intelligente oplossing draait op hogesnelheidslijnen en biedt zowel de gebruiker als het merk een speelse, seizoensgebonden meerwaarde.

www.cflex.com

www.eshuis.nl

www.verpackungspreis.de/gewinner-2016.html

Constantia Flexibles wins award

Constantia Flexibles is winner of the annual German packaging award. The packaging innovation Christmas Bow Label Coca-Cola has won the Deutschen Verpackungspreis 2016 in the category Design & Processing. The prize will be officially presented on September 27th during the FachPack trade exhibition in Nuremberg.

The Christmas Bow Label Coca-Cola is a special roto engraved, transparant/metallized two layer OPP label of the role, that is laminated with special glue and with or without perforation. Through a tear open fibre, the label around changes in a bow. This label is realized together with Eshuis, the Dutch partner of the company, thus the flexible packaging manufacturer in Vienna.

Unusual and innovative

According to the independent jury, the result is an unusual and innovative label that encourages fun and internaction. The technically intelligent solution runs on high-speed lines and offers both the user and the brand a playful, seasonal added value.

www.cflex.com

www.eshuis.nl

www.verpackungspreis.de/gewinner-2016.html​

Reacties

Reactie toevoegen