Coca-Cola gaat op reis

Coca-Cola start een nieuwe zomercampagne en vervangt daarbij haar logo op de verpakkingen door ruim zeventig vakantiebestemmingen.

De frisdrankproducent voorziet van 1 mei t/m 31 augustus in Nederland ruim 160 miljoen verpakkingen van 74 verschillende vakantiebestemmingen. De namen verschijnen op de 250ml cans, de 330ml cans, de 500ml PET-flessen, de 1,5 liter PET-flessen en de 1,75 liter PET-flessen.
Op elke actieverpakking zit een unieke pincode onder de dop of op het lipje. Door deze in te voeren op de campagnewebsite, maken consumenten kans op een zonvakantie naar één van de 74 plaatsen die vermeld worden op de verpakkingen, zoals Hawaï en Zanzibar. Niet iedere vakantiebestemming is gekoppeld aan een prijs, want Coca-Cola geeft 40 reizen weg voor twee personen. Omgerekend naar het aantal flessen een kans van één op de 4 miljoen dat de consument een reis wint.

www.cocacola.nl/summer

Reacties

Reactie toevoegen